Produkt dnia
KAMIS MUSZTARDA 180G ROSYJSKA
KAMIS MUSZTARDA 180G ROSYJSKA

4,99 zł

szt
BAKOMA JOGURT 200G BRZOSKWINIA MARAKUJA
BAKOMA JOGURT 200G BRZOSKWINIA MARAKUJA

1,99 zł

Cena regularna: 3,49 zł

Najniższa cena: 3,49 zł
szt
BAKOMA JOGURT 200G JAGODA
BAKOMA JOGURT 200G JAGODA

1,99 zł

Cena regularna: 3,49 zł

Najniższa cena: 3,49 zł
szt
LAGUNA TUŃCZYK KAWAŁKI 170G W SOSIE WŁASNYM
LAGUNA TUŃCZYK KAWAŁKI 170G W SOSIE WŁASNYM

5,99 zł

Cena regularna: 7,99 zł

Najniższa cena: 7,99 zł
szt
WEDEL BATON PAWEŁEK 45G TOFFI
WEDEL BATON PAWEŁEK 45G TOFFI

2,99 zł

szt
EW-MET KOŚCI WĘDZONE
EW-MET KOŚCI WĘDZONE

6,99 zł

kg
PRIMA NATURA FANTAZJA 150G
PRIMA NATURA FANTAZJA 150G

4,99 zł

szt
KAMIS MUSZTARDA 185G DELIKATESOWA
KAMIS MUSZTARDA 185G DELIKATESOWA

4,99 zł

szt
WINIARY MAJONEZ 400ML DEKORACYJNY
WINIARY MAJONEZ 400ML DEKORACYJNY

8,36 zł

Cena regularna: 10,99 zł

Najniższa cena: 8,36 zł
szt
MILKA CZEKOLADA 100G Z ORZECHAMI
MILKA CZEKOLADA 100G Z ORZECHAMI

6,49 zł

szt
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zakupy.lojewska@pelcowizna.pl.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: PELCOWIZNA, ul. Łojewska 11, 03-392 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się (dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: zakupy.lojewska@pelcowizna.pl lub drogą pocztową na adres: PELCOWIZNA, ul. Łojewska 11, 03-392 Warszawa.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: PELCOWIZNA, ul. Łojewska 11, 03-392 Warszawa.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium